juliabella

Alla inlägg under juli 2011

Av julia - 10 juli 2011 12:33

    

En liten del av dig kommer alltid att stanna kvar, men allt du sa kändes så äkta, hur kan det då vara så fel? För varför vända huvudet mot någon som gjort en glad

Av julia - 5 juli 2011 23:27

Blev till att dra till stan med Emelie och möta upp Matte, sen drog vi hem till mig där jag hämtade mina badkläder och sen vidare till Emelie och hämta hennes och sen bussen till råå där vi blev upp möta av Benne och Jonas som körde oss till stranden där vi träffade andra och så tillbringade vi resten av eftermiddagen innan vi drog oss mot Rydebäck där vi käkade. Efter alla hade ätit körde vi till Gantofta innan jag blev hem körd, mötte Lelle på vägen hem. Stannade och snackade med henne. Och nu är man hemma efter en lång dag. I morgon blir det till att dra sig upp tidigt om man klarar det och i väg och sola och sen hem och duscha och sen vidare mot gröningen där man ska tillbringa dagen med underbart folk.

Av julia - 5 juli 2011 14:16

 

...

Av julia - 4 juli 2011 11:21

Blicken fastnar och jag fryser till, det var ju vi, ingen annan än oss.

Men du sket i våra löften och nu krossar du oss. Allt försvann på en ända kväll. Alla dagar jag var din, tänk alla gånger jag låg tätt intill. Dig vid min sida, jag saknar dig.

Presentation


Out of all the things in life that I could fear the only thing that would hurt me Is if you weren't here. I don't want to go back.To just being one half of the equation.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards